Onze Diensten

Boekhoudpakketten

Bij Fineaz hanteren wij een drietal standaard boekhoudpakketten. Afhankelijk van de ondernemingsvorm wordt u in één van deze drie pakketten ingedeeld. Hieronder ziet u welke diensten zijn inbegrepen per pakket. Samen spreken we hiervoor een vast bedrag af per maand, zo ontstaan er geen verrassingen achteraf.

Eenmanszaak

Pakket

  • Maandelijkse verwerking
  • Hulp bij financiële vragen
  • Overstapservice
  • Jaarrekening
  • Aangiften:
    Omzetbelasting (BTW)
    Intracommunautair (ICP)
    Inkomstenbelasting incl. partner

VOF

Pakket

  • Maandelijkse verwerking
  • Hulp bij financiële vragen
  • Overstapservice
  • Jaarrekening
  • Aangiften:
    Omzetbelasting (BTW)
    Intracommunautair (ICP)
    Inkomstenbelasting incl. partner
    Jaarrekening

BV

Pakket

  • Maandelijkse verwerking
  • Hulp bij financiële vragen
  • Overstapservice
  • Jaarrekening
  •  Aangiften:
    Omzetbelasting (BTW)
    Intracommunautair (ICP)
    Inkomstenbelasting incl. partner
    Vennootschapsbelasting
    Dividendbelasting
    Jaarrekening
    Deponering bij de KvK

Op Maat

Pakket

Indien u aanvullende diensten nodig heeft binnen één van de pakketten of meerdere pakketten in één wilt afnemen, kunnen we samen een compleet op maat gemaakt pakket met u opstellen zodat deze perfect aansluit bij uw financiële situatie.

 

Naast deze maandelijkse pakketten kan het natuurlijk zo zijn dat uw onderneming behoefte heeft aan meer diensten. Periodiek dan wel incidenteel. Hieronder vindt u een overzicht van de extra diensten waarmee Fineaz u kan ondersteunen. Voor meer informatie omtrent deze diensten en hoe wij deze het beste invulling kunnen geven in uw specifieke situatie, kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. 

Extra Diensten

  • Loonaangiften bij personeel
    Onze salarisverwerker werkt met een tarief per loonstrook. Deze werkzaamheden worden direct vanuit de salarisverwerker naar u maandelijks gefactureerd. Per loonstrook bedraagt dit ongeveer 10 euro per maand. Informeer bij ons naar de meest actuele prijzen.
  • Bankkoppeling
    Mocht u niet maandelijks of per kwartaal bankbestanden willen aanleveren, dan kunt u ook kiezen voor een bankkoppeling met onze software. Zo heeft u direct inzicht in de meest actuele cijfers van uw onderneming.
  • OSS aangifte (One Stop Shop)
    Aangifte voor webshops die voor meer dan 10.000 euro per jaar verkopen aan particulieren, buiten Nederland, maar binnen de EU.

Éénmalige Diensten

  • Aanvragen zakelijke subsidies
  • Omzetten ondernemingsvorm naar B.V.
  • Financiële cijfers voor een visumaanvraag
  • Tussentijdse jaarrekening en prognose t.b.v. hypotheek of lening
  • Aanwezigheid bij begeleiding boekenonderzoek belastingdienst.
    (Telefonische communicatie en correspondentie met de belastingdienst voor een boekenonderzoek zijn in de pakketprijs inbegrepen)

Tarieven

De pakketprijs komen we samen vooraf overeen. De reden waarom we geen vaste pakketprijzen benoemen is omdat iedere onderneming uniek is en de werkzaamheden hierbij in grote mate kunnen verschillen.

Zo kan de éne ondernemer maandelijks één à twee facturen hebben, terwijl een ander een kassasysteem heeft met een dagelijks z-rapport. Of neem nou een taxi die alleen voor Uber werkt en een concurrent die Uber, Bolt en boordcomputer combineert. De één levert losse tankbonnen en weer een ander heeft een tankpas. De één gebruikt zijn zakelijke bankpas strikt zakelijk en een ander gebruikt het voor de dagelijkse privé boodschappen. De éne ondernemer heeft een koppeling vanuit een facturatiesysteem die direct ingelezen kan worden in onze boekhouding, terwijl bij een ander facturen handmatig stuk voor stuk dienen te worden ingeboekt.

Het aantal transacties zegt niet altijd precies hoeveel werk erin zit. Daarnaast zijn er ondernemers die meer detaillering willen hebben in hun cijfers. Denk aan resultaten per vestigingen, per omzetgroep of per medewerker.

Neem daarom vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de tarieven voor jouw situatie.

%

op u afgestemd

FAQ

Veelgestelde Vragen (F.A.Q)

Kan ik ook de boekhouding van voorgaande jaren laten doen?

Mocht u achterlopen met uw administratie dan kunnen wij dit natuurlijk oppakken. Als alles in één keer volledig wordt aangeleverd, beschouwen wij dit als bulk werk en kunt u een voordelig tarief krijgen.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

Wij bij Fineaz geloven niet in geforceerde relaties. Mocht er om welke reden dan ook gestopt willen worden dan kan dat per het einde van de maand van opzegging. U bent dus niet gebonden aan een langlopend contract. Maandelijks opzegbaar.

Heb ik aanvullende software nodig?

De meeste ondernemers hebben geen extra software nodig voor de boekhouding. Ons systeem is echter niet geschikt voor ondernemingen die op zoek zijn naar voorraadbeheer, projectadministratie of uitgebreide facturatiemogelijkheden. Hiervoor adviseren wij een aanvullend pakket.